غذای امشب.

به نام خدای مهربون.

سلام به دوس جونیا.عصری دلم پیتزا خونگی میخواست سریع دست به کار شدم.خمیرش رو آماده کردم وتا بهش یه کم استراحت بدم با همسری رفتیم قارچ و پنیر پیتزا خریدیم  یه تابی هم تو کوچه خوردیم  و اومدیم خونه دست به کار شدم وساعت 8 آماده شد  نشستیم نوش جان کردیم خوشمزه شد فقط تو مایکرفر درست کردم روش طلایی نشد ولی جاتون خالی خوشمزه شد.اینم عکسهاش  آهان فلفل دلمه ایش رو هم یادم رفت برزیم آخر بار که آماده شده بود ریختم روش و حدود دودقیقه گذاشتمش دوباره بپزه.




البته وقتی خوردم یادم که میخواستم عکس بگیرم.برا همین کامل نگرفتمش آخه خورده شد بود.

حسود

به نام خدا.

چرا بعضیا اینقدر حسودند و چشم دیدن هیچ چیز آدم رو ندارند؟از این خصلت بدم میاد و همیشه سعی میکنم ازش دوری کنم.چون اول خودم و بیچاره میکنه.و بقیه رو دلخور.ولی بعضیا انگار بدون این خصلت نمیتونند زندگی کنند.



مهمونی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یاداشت17

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یاداشت16

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوسش دالم

حس قشنگ 

وقتی به راه و رسم جنون آشـنا شدم  

از کاروان آدم و آهن جدا شدم 

پژواک حرف حرف تودر من اثر گذاشــــــت 

دل از سکوت کندم و کوه صدا شدم 

حسی قشــنگ زندگی ام را فراگرفـــــــت 

نسبت به خواب و خاطره بی اعتنا شدم 

بـــر شانه باد نشــســتم ،شــــبیه ابـــــــــر 

در آسمان آبی چشمت رها شدم 

دیدم دلیل حرف و حدیثـــم حضور توســــت 

از یمن عشق سبز تو پر مدعا شدم

یادشت15

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یاداشت 14

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یاداشت13

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.