دوسش دالم

حس قشنگ 

وقتی به راه و رسم جنون آشـنا شدم  

از کاروان آدم و آهن جدا شدم 

پژواک حرف حرف تودر من اثر گذاشــــــت 

دل از سکوت کندم و کوه صدا شدم 

حسی قشــنگ زندگی ام را فراگرفـــــــت 

نسبت به خواب و خاطره بی اعتنا شدم 

بـــر شانه باد نشــســتم ،شــــبیه ابـــــــــر 

در آسمان آبی چشمت رها شدم 

دیدم دلیل حرف و حدیثـــم حضور توســــت 

از یمن عشق سبز تو پر مدعا شدم

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما 1392/07/13 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.dabdabe.com

سلام

به به! چه شعر زیبایی :)

اگه دنبال یه سایت به روز و متنوع می گردین که از وب گردی لذت ببرین بهتون پیشنهاد می کنم حتما به دبدبه (www.dabdabe.com) سر بزنین. جدیدترین و جالب ترین مطالب دنیای وب رو می تونین توی سایت دبدبه بخونین.

بخش های سایت دبدبه عبارتند از:

خبر (اقتصاد، ورزش، پزشکی و سلامت، فرهنگ و علم، دانش و فن آوری، جامعه و خانواده، حوادث، حوزه و دانشگاه)

دانستنی های زندگی (روش های موفقیت و شادکامی، مد و پوشاک و لباس، خانه و دکوراسیون، آرایش و زیبایی، آشپزی و سفره آرایی، خانه بهتر، روابط عاطفی، دانستنی های کودک، دانستنی های حیوانات)

بهداشت و سلامت (تازه های سلامت و پزشکی، طب سنتی، سلامت روان، سلامت جنسی، تغذیه، تناسب اندام، زیبایی، بارداری و زایمان، پیشگیری و بیماری ها)

فرهنگ و هنر (سینما و تئاتر و تلویزیون، موسیقی و رادیو، هنرهای تجسمی، کتاب و ادبیات، تاریخ و تمدن)

دانش و فن آوری (موبایل و تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ، نرم افزار، اینترنت و شبکه، خلاقیت و نوآوری و اختراع، نجوم، تجهیزات دیجیتال، رباتیک، اتومبیل)

سرگرمی (دیدنی و خواندنی، اس ام اس و کارت پستال، طنز و کاریکاتور، عکس و کلیپ، بازی، عکس منتخب روز، فال، تعبیر خواب و شخصیت شناسی)

گردشگری (ایرانگردی و ایرانشناسی، جهانگردی، راهنمای سفر، دوربین گردشگر، عکس هفته، آداب و رسوم)

ممنون که واسه خوندن این کامنت وقت گذاشتین.
منتظر شما هستیم

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید و در گفتگوها و بحث ها و یا کل کل های دخترا و پسرا و نیز سایر مباحث جذاب انجمن شرکت کنی یا دوستانی جدیدی بیابی .فضا برای کار ،دوستی و تفریح مهیاست.
همچنین می تونی در فروشگاه انجمن پارسیان محصولات مجازت رو بفروشی و کسب درآمد قانونی کنی .
اگه دوست داشتی می تونی از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید و یا پس از کمی حضور و فعالیت مدیر شوی.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد