غذای امشب.

به نام خدای مهربون.

سلام به دوس جونیا.عصری دلم پیتزا خونگی میخواست سریع دست به کار شدم.خمیرش رو آماده کردم وتا بهش یه کم استراحت بدم با همسری رفتیم قارچ و پنیر پیتزا خریدیم  یه تابی هم تو کوچه خوردیم  و اومدیم خونه دست به کار شدم وساعت 8 آماده شد  نشستیم نوش جان کردیم خوشمزه شد فقط تو مایکرفر درست کردم روش طلایی نشد ولی جاتون خالی خوشمزه شد.اینم عکسهاش  آهان فلفل دلمه ایش رو هم یادم رفت برزیم آخر بار که آماده شده بود ریختم روش و حدود دودقیقه گذاشتمش دوباره بپزه.




البته وقتی خوردم یادم که میخواستم عکس بگیرم.برا همین کامل نگرفتمش آخه خورده شد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین 1392/07/19 ساعت 09:10 ب.ظ http://over.blogsky.com

حالا خوشمزه هم بود یا نههههههههه
پشیمون نشدی از پیتزای خونگی

بلههههههههههه.خوشمزه بود.اتفاقا خونگیش بهتره.

مریم 1392/07/20 ساعت 05:14 ب.ظ

مثل همیشه غذا خوشمزه درست کردی؟
من که دو بار پختم افتضاح شد. تصمیم گرفتم از بیرون بخریم.

نظر لطفته.چند بار که تمرین کنی حتما خوشمزه میشه.مث بقیه غذاهات.خدائیش دست پختت خوبه.

مریم 1392/07/20 ساعت 05:15 ب.ظ

بقیشم رمز داره من نمیتونم کامنت بزارممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد